Tuesday, December 24, 2013

CINTA 200 ELA

Salam...
tiba-tiba tergerak hati ini mencoretkan sesuatu. lirik ini bukan hak milik saya tapi saya sebagai seorang pendengar muzik berminat terhadap muzik serta lirik yang ditonjolkan. Disini saya sertakan bait-bait kata dalam lagu ini walau kenyataan saya tidak tahu akan tajuk lagu ini.....terima la

Di sini aku berdiri
Mengharapkan kepulanganmu
Tapi sayang 
Engkau disini menerangi malam sepi

Di kala wujudnya sengketa 
Antara kita berdua
Maafkan daku
Oh sayangku
Cintaku masih ada untukmu

Oh kasih
Kita sudah separa disana
Oh kasih
Di kala senja
Di bawah cemara
Di puncak dunia, tetap wujud ruang buat kita

Di sini aku berdoa
Di sisi kasih bersemadi
Oh sayang, kau dalam jiwa
Menghiasi kamar mimpi

Di kala wujudnya sengketa 
Antara kita berdua
Maafkan daku, Oh sayangku

Oh kasih 
Kita sudah separa di sana
Oh kasih 
Di kala senja
Di bawah cemara
Di puncak dunia, tetap wujud ruang buat kita


#sebenarnya ini adalah salah satu lagu dalam filem Cinta 200 Ela
lakonan mantap Rashid Sidek, Raja Azura, Wardina dan Man Bai dan ramai lagi......

No comments:

Post a Comment